Mr Green har gjort det igen! Utsett till Årets Casino både 2013 och 2014 tog man återigen hem titeln Årets Casino 2015 på International Gaming Awards i London. Ett hat-trick med titelsegrar som bästa Casino. International Gaming Awards är högt ansett och välrenommerat inom spelvärlden och att vinna ett pris är mycket prestigefullt. Gång på gång slår Mr Green de andra casino-kollegorna inom branschen vilket är oerhört strong gjort. Att vinna tre gånger på raken är ett bevis på att man lyckats skapa ett nätcasino av världsklass som kunderna, det vill säga vi spelare, gett toppbetyg och föredrar framför andra casinon. Gaming Awards nättidningen iGaming Post har in en kristallklar och tydlig vision att ge sina över 1000 dagliga globala läsare en varsin lika röst, från alla dem som spelar online poker på sina smartphones till de som förvaltar lyxiga kasinon, såväl landbaserade som nätbaserade, i alla delar av världen. Man lyssnar noga till synpunkter från både spelklienter och professionellt branschfolk och man har på så sätt möjlighet att åstadkomma och fira den största och bästa välgörenhetsgalan under året i stor stil.
Mr Green ger nya spelare 100 Free spins och 700 kr!
iGaming Post
iGaming Post är en internationell online-dagstidning för spelindustrin. Den strävar efter att täcka alla de senaste rubrikerna och leverera dem direkt via smartphones, bärbara datorer och tabletter hela dygnet, varje dag. iGaming Post stoltserar med att nå ut till massor av globala läsare, alltifrån online spelare inom casino och poker till ledare inom spelindustrin. Man har bestämt sig för att ge sina läsare en röst genom att interagera, följa och hålla dig uppdaterad inom spelvärlden.
Infinity Gaming Magazine
Infinity Gaming Magazine är en innovativ och unik business-to-business speltidning. Som en nischad och gratis månadsutgiven tidning siktar Gaming Awards på att tillhandahålla spelexperterna med de senaste branschnyheterna och spelevenemangen. Här vill man ge läsarna exklusiva intervjuer med kritikerrosade internationella VD:ar på de bästa spelföretagen. Som en populär B2B publikation är tidningen också ett proaktivt sätt för företag att hänga med i branschen för de som är ivriga att följa upp framstående försäljning, marknadsföring och ledande PR utveckling.